Algemene Ledenvergadering 2017

Het afgelopen jaar was een spannend jaar voor Duwoners met veel bewonersactiviteiten en enthousiaste en actieve bewonerscommissies. Er zijn nieuwe bestuursleden bijgekomen, en oude bestuursleden vertrokken. We hopen dat veel bewoners en bewonerscommissies naar de komende ledenvergadering komen om onze toekomstplannen te bespreken.
Woensdag 28 juni zal Duwoners haar jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV) houden. Tijdens deze bijeenkomst presenteren wij het Jaarverslag 2016 en het Beleidsplan voor 2017. Ook wordt het bestuur voor 2017 verkozen. De ALV is dé mogelijkheid om jouw mening en ideeën te laten horen, dus kom vooral! Aan het einde van de vergadering is er ruimte voor een borrel. Duwoners zal de hapjes en drankjes verzorgen.

Zit jij in één van de bewonerscommissies of ben je lid van Duwoners? Dan ben je uiteraard van harte welkom op onze Algemene Ledenvergadering. Je kunt je aanmelden door een e-mail te sturen naar info@duwoners.nl.