Algemene Ledenvergadering 2020

Het afgelopen jaar was een vreemd jaar, en jammer genoeg konden er weinig bewonersactiviteiten zijn. Desalniettemin is Duwoners zo goed als het kon doorgegaan met haar bestuursactiviteiten. Er zijn nieuwe bestuursleden bijgekomen, en oude bestuursleden vertrokken. Normaal houden we onze Algemene Ledenvergadering (ALV) in het voorjaar. Eerst hebben we deze uitgesteld, in de hoop dat er verbetering in de situatie zou komen. Nu de overheidsmaatregelen omtrent corona weer zijn aangescherpt, hebben we besloten om de ALV digitaal te houden. Zo heeft toch iedereen de kans om afgelopen jaar te evalueren, en onze toekomstplannen te bespreken.
Woensdag 28 oktober 2020 zal Duwoners haar jaarlijkse ALV digitaal houden. Tijdens deze bijeenkomst presenteren wij het Jaarverslag 2019 en het Beleidsplan voor 2020. Ook wordt het bestuur voor aankomend jaar verkozen. De ALV is dé mogelijkheid om jouw mening en ideeën te laten horen, dus vooral aan!

Zit jij in één van de bewonerscommissies of ben je lid van Duwoners? Dan ben je uiteraard van harte welkom op onze Algemene Ledenvergadering. Je kunt je aanmelden door een e-mail te sturen naar info@duwoners.nl. Dan krijg je van ons een uitnodiging met toegang tot de online meeting.

Hier kun je de documenten vinden voor de ALV:
Notulen ALV 19-05-15
Duwoners Jaarverslag 2019